top of page

אפרת אגסי פלדמן

יעוץ קריירה

מחיר
מספר מפגשים

450

1-7

תיאור השירות

שרותי היעוץ והליווי שלי כוללים שלושה מסלולים:

"מישהו לחשוב איתו” - פגישת איבחון והכוונה ראשונית של לכול נושא בתחום הקריירה בו אתם חשים תקועים וזקוקים לעוד פרספקטיבה מחיפוש עבודה, קושי לקבל קידום , קשיים בתקשורת עם המנהל וכו.


 "עושים יחד סדר בבלאגן” - סדרה של חמישה מפגשים שבהם אני נותנת כלים ומלווה אותך בהתמודד הריגשית עם תקיעות מחשבתית בנושא קריירה כזה או אחר ( חיפוש עבודה , הסבת מקצוע, מעבר תפקיד בתוך האירגון , הכנה לקידום וכו..)


"משרת החלומות שלי" -” מאסטרטגיה לתוכנית פעולה פרקטית סדרה של שבעה מפגשים הכוללת התבוננות עמוקה בפער בן המצוי לרצוי , המשאבים הקיימים ,המוטיבציות, כללי השוק הלא פורמלים ,בניית תוכנית פעולה אסטרטגית בטווח הקצר והבינוני וארוך, ליוווי ריגשי צמוד לארוך בנייה ישום התוכנית.

קצת עלי

כיועצת קריירה מוסמכת, מנהלת גיוס בכירה ומובילת דעת קהל בתחום משאבי האנוש והגיוס, אני מביאה לשולחן ניסיון עשיר וייחודי. הניסיון שלי כולל עבודה בחברות הייטק מובילות כגון גוגל, אינטל, אינטואיט ומטה, עם התמחות בגיוס אוכלוסיות מגוונות. 


אני מבינה את שוק העבודה בהייטק מבפנים, יש לי הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס בסוגים שונים של חברות, ומומחיות בתהליכי גיוס של אוכלוסייה מגוונת. כמו כן, אני מצטיינת ביכולות אסטרטגיות ובפתרון בעיות מורכבות, ויש לי רשת קשרים רחבה הנובעת מהניסיון הרב שלי.

bottom of page